План навучання важатых
Дата
|
Змест заняткаў
|
Адказныя
|
|
Верасень
|
1.Гутарка “Табе даручана справа”
2.Дыспут “Якім павінен быць важаты?”
|
Педагог-арганізатар
Педагог-арганізатар
|
|
Кастрычнік
|
1.Прыняцце ў важатыя.
2.Гутарка “Як арганізаваць збор”
“Давайце пазнаёмімся”(сустрэча піянераў-шэфаў з падшэфнымі класамі).
|
Педагог-арганізатар
Педагог-арганізатар
|
|
Лістапад
|
1.Аўкцыён “Ёсць ідэя” (формы работы з малодшымі школьнікамі)
2.Клуб“Любімыя гульні” (стварэнне картатэкі гульняў)
|
Атрадныя важатыя
Атрадныя важатыя
|
|
Снежань
|
1.Гутарка “Як правесці збор” “У кожнага з акцябрат ёсць даручэнне”
2.Клуб “Навагоднія гульні”.
3.Практыкум “Падарожжа ў краіну Умельцаў”(выраб навагодніх цацак)
|
Педагог-арганізатар
Атрадныя важатыя
Атрадныя важатыя
|
|
Студзень
|
1.Круглы стол “З рога ўсяго многа” (вывучэнне беларускіх гульняў)
2.Гульня-практыкум “Вясёлы перапынак”.
|
Старшыня савета дружыны
Педагог-арганізатар |
|
Люты
|
1.Знаёмства з дзейнасцю дзіцячых арганізацый і аб’яднанняў.
2.Віктарына “Краіна Піянерыя”
|
Старшыня савета дружыны
Педагог-арганізатар |
|
Сакавік
|
1.Дыспут “Хто можа быць піянерам?”
2.Практыкум “Падарункі для матуль”.
|
Педагог-арганізатар
Кіраўнікі гурткоў
|
|
Красавік
|
Занятак –практыкум “Ігратэка для малодшых школьнікаў”.
|
Старшыня савета дружыны
|
|
Май
|
Конкурс “Усё ўмеем, усё можам” (праверка ведаў і уменняў важатых).
|
Старшыня савета дружыны
Атрадныя важатыя |
План навучання старшыні савета дружыны і камандзіраў
атрадаў
Дата
|
Змест работы
|
Адказныя
|
Верасень
|
1.Абмеркаванне асноўных накірункаў работы піянерскай дружыны.
2.Канферэнцыя “Мы выбіраем, нас выбіраюць”.
|
Педагог-арганізатар
Педагог-арганізатар
|
Кастрычнік
|
Вусны часопіс “Детское движение Беларуси”
|
Старшыня савета дружыны
|
Лістапад
|
Круглы стол “Хачу ўсё ведаць”:
-з гісторыі піянерскай арганізацыі;
- устаў БРПА;
-самакіраванне ў атрадзе і дружыне.
|
Педагог-арганізатар
Старшыня савета дружыны
|
Снежань
|
1.Гутарка “Адкуль прыйшоў Новы год?”
2.Калектыўныя і творчыя справы па падрыхтоўцы і правядзенню навагодніх свят.
3.Практыкум “Як рабіць падарункі і сувеніры”.
|
Камандзір атрада
Педагог-арганізатар
|
Студзень
|
Урачысты збор, прысвечаны дню нараджэння К. Гойшыка.(падрыхтоўка і правядзенне).
|
Педагог-арганізатар
Старшыня савета дружыны
|
Люты
|
1.Круглы стол “Калектыўна- творчыя справы ў атрадзе”
2.Школа этыкету “Этыкет на кожны дзень”.
|
Педагог-арганізатар
Камандзір атрада
Педагог-арганізатар
|
Сакавік
|
Конкурс “Усё пачынаецца з камандзіра”
|
Педагог-арганізатар
Камандзір атрада
|
Красавік
|
Вялікая піянерская гульня
|
Педагог-арганізатар
Старшыня савета дружыны
|
Май
|
Справаздачна-выбарчы збор дружыны.
|
Старшыня савета дружыны
Камандзіры атрадаў
|
Индивидуальная работа с учащимися, требующими особого педагогического внимания
Дата
|
Содержание работы
|
Ответственные
|
Сентябрь
|
Беседа с классными руководителями о “трудных” детях, составление банка данных о них.
|
Педагог социальный
Молош К.В.
|
Октябрь
|
Изучение индивидуальных особенностей развития, интересов, жизненных навыков.
|
Психолог
СПЦ
|
Ноябрь
|
1.Организация шефства пионеров над октябрятами, членов БРСМ над “трудными” учениками;
2.Закрепление подростков за спортивными секциями и кружками, ведение контроля за их посещением.
|
Педагог-организатор
Валах Л.Л.
Классные руководители
|
Декабрь
|
Беседа “Пропаганда здорового образа жизни”
|
Фельдшер
Дегтярик Т.А.
|
Январь
|
Беседа “Профилактика пьянства с подростками и их родителями”
|
Классные руководители,
Инспектор ИДН
|
Февраль
|
Тренинг общения
|
Психолог
СПЦ
|
Март
|
Психологическая игра “Познай себя”
|
Психолог
СПЦ
|
Апрель
|
Формирование отряда из “трудных” детей с целью привлечения их к общественно-полезной деятельности.
|
Педагог социальный
Молош К.В.
Педагог-организатор
Валах Л.Л.
|
Май-сентябрь
|
Привлечение учащихся, требующих особого педагогического внимания в деятельности детских общественных организаций.
|
|